sedikit maklumat dan info tentang alora skincare set yang meletopsss

22:10

alora
Alora skincare set

INFO ALORA SKINCARE


Alora Skincare adalah hasil gabungan agent aktif seperti Glutathione, Arbutin dan Apple Stem Cell.
.
Korang mesti dah tahu kan kepentingan Glutathion dalam sabun ALORA? Ke tak tahu?
.
Okeilah Sebenarnya... Gluta ini merupakan bahan anti oksida yang mencegah penuaan. Apabila kulit wajah sentiasa terdedah dengan radikal bebas, bahan gluta ini tadi akan menyejukkan radikal bebas tersebut dan mengitar semula bahan antioksidan lain. Selepas ini berlaku, badan boleh “mengurangkan” atau menjana semula satu lagi molekul glutation untuk perlindungan kulit kita. Best tak?? Mesti la best. Ye dok..
.
Night Glowing Cream dan Night Flawless Cream adalah krim malam yang boleh merawat masalah kulit korang.. boleh dipakai berselang seli... menyelesaikan masalah jeragat, parut jerawat, kedut-kedut halus, kulit kusam,. dan yang penting sekali dapat memutihkan kulit.. best nye... Yang ni sis sukaa sgt sgt..
.
Nak kulit glowing tak? Pinkish.. Gebu.. Day Glowing Cream mengandungi SPF35 yang menghalang sinaran UV ke kulit korang.. jadi, risiko untuk menghalang jeragat untuk menguasai kulit anda akan berkurangan..
.
Buatan Malaysia, kini mendapat permintaan tinggi di luar negara seperti Singapore, Brunei, Thailand & Indonesia.
.
Okei, itulah penerangan serba sedikit tentang produk ALORA Skincare ni.. kalau yang mana nak tanya lebih lanjut boleh je tanya sis atau teams kami okeyyy

WA/PM
0173041557
0173041557

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook